خبرگزاری کار ایران

نشست علمی فنی بررسی راهکارهای مقابله با ریزگردهای خوزستان برگزار شد:

لزوم بهره گیری از مشارکت همه متخصصان

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۷۴

نشست علمی فنی بررسی راهکارهای ایجاد پوشش گیاهی و فعالیت های بیولوژیک برای مقابله با ریزگردهای خوزستان به ریاست وزیر جهاد کشاورزی در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در این نشست که متخصصین منابع طبیعی و آبخیزداری اعزامی از تهران و متخصصین و اساتید دانشگاه های منطقه خوزستان حضور داشتند،بر لزوم بهره گیری از مشارکت همه صاحبنظران در اتاق فکر تشکیل شده و استفاده از تجارب، دانش و اطلاعات و نقطه نظرهای متخصصین مرتبط با امر در منطقه تاکید کرد.

وی تهیه طرح با بهره گیری از موازین فنی و علمی و با رویکرد پایداری و در سازگاری و انطباق با اقلیم ضروری عنوان کرد.

در این جلسه، متخصصین و اساتید دانشگاه، نقطه نظرها و تجارب و اطلاعات حود را در زمینه مقابله با ریزگردها ارائه کردند.

وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاون برنامه ریزی و اقتصادی، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل هماهنگی امور استان ها، مدیرعامل موسسه جهاد نصر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، شامگاه دیروز به استان خوزستان سفر کردند.

این سومین سفر وزیر جهاد کشاورزی برای آغاز، پیگیری و نظارت بر اجرای طرح های منابع طبیعی محور برای مقابله با ریزگردها و گرد و غبار در این استان است.

در بدو ورود به استان خوزستان، جلسه ای با حضور استاندار، فرمانداران شهرستان های اهواز،کارون و رامشیر و مجریان طرح با هدف مشارکت دادن مردم و بهره گیری از همراهی آنان در اجرای طرح برگزار شد.

برگزاری جلسه با مجریان طرح، متخصصان و کارشناسان از برنامه های سفر در بدو ورود به خوزستان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز