خبرگزاری کار ایران

دومین همایش بین المللی ولایت از فردا در اهواز آغاز به کار می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۵

این مراسم که در قالب همایش علمی است شنبه یازدهم آبان ماه در سالن آیت ا… خامنه ای واقع در اهواز، ملی راه، مجتمع فرهنگی تفریحی فجر از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

ایلنا: دبیر دومین همایش بین المللی ولایت از اعلام اسامی ۲۰ نفر از برگزیدگان این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، دبیر دومین همایش بین المللی ولایت، از پایان مراحل داوری مقالات رسیده و مشخص شدن نفرات برگزیده دومین همایش بین المللی ولایت خبر داد.

وی با اشاره به ۴ نفر برتر دومین همایش بین المللی ولایت اظهار داشت: غلامرضا فرخی منش و جاسم موسی پور از اهواز، محمد ادریس از پاکستان و امین مؤمن زاده شوشتری از اهواز به ترتیب نفرات اول تا چهارم این همایش هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه بیان داشت: محمدرضا پاکباز از اهواز، زهرا شیخوند از قم، ‌سید آصف کاظمی از افغانستان، ‌ احمد سواری و مجتبی ابوترابی از اهواز و نبیل الیعقوبی از کشور عراق نیز به ترتیب نفرات پنجم تا دهم، دومین همایش بین المللی ولایت هستند.

معاون پژوهش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه گفت: محمدرضا انواری‌ نفر یازدهم و‌ محمد اسماعیل زاده به عنوان نفر دوازدهم هر دو از قم، مجتبی اخوان و معصومه نعلچی از تهران به صورت مشترک نفر سیزدهم و محمود فتح آبادی از شهرستان داراب استان فارس نفر چهاردهم و سید حسن امامیان از قم نفر پانزدهم دومین همایش بین المللی ولایت هستند.

وی افزود: آقایان سید محمود موسوی، سید رضا موسوی و سید مهدی غفاری خلف محمدی نفرات شانزدهم تا هجدهم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ادامه داد: دو جایزه ویژه شامل مسن ترین فرد شرکت کننده و کوچک ترین شرکت کننده به آقایان سید موسی بلادیان با ۷۰ سال سن و محسن بالدی با ۱۳ سال سن تعلق می گیرد.

وی با بیان این که از نفرات برگزیده اعلام شده در دومین همایش بین المللی ولایت تقدیر خواهد شد، اظهار داشت: ‌روز نخست این مراسم که در قالب همایش علمی است شنبه یازدهم آبان ماه در سالن آیت ا… خامنه ای واقع در اهواز، ملی راه، مجتمع فرهنگی تفریحی فجر از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

حسن زاده در پایان تصریح کرد: دومین روز این همایش که در قالب همایش شعری است یک شنبه دوازدهم آبان ماه در آبادان از ساعت های ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز