خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کارون خبر داد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگینامه امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۱۵

نخستین جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان جدید کارون با حضور اعضاء انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کارون گفت: به مناسبت گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسابقه‌ای با موضوع زندگی ایشان برای نوجوانان، دانش آموزان، جوانان، عموم مردم و بسیجیان نواحی مختلف شهرستان کارون برگزار و به نفرات بر‌تر از سوی فرماندهی سپاه و دستگاههای عضو انجمن هدایایی تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هاشم حمیداوی گفت: نخستین جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان جدید کارون با حضور اعضاء انجام شد این اولین جلسه همزمان و مشترک اعضای انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید پس از تفکیک از شهرستان اهواز می‌باشد.

حمیداوی گفت: با توجه به نیاز شهرستان به کتابخانه مرکزی و با توجه به تخصیص اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان در شهر کوت عبدالله شورای شهر متعهد گردید سریعا نسبت به تامین زمین ساخت کتابخانه مرکزی اقدام نموده تا پروژه ساخت کتابخانه آغاز شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه اداره ورزش و جوانان جهت راه اندازی کتابخانه عمومی در مراکز تفریحی و ورزشی از قبیل بخشی از سالن‌ها با اداره کتابخانه‌ها برای جذب جوانان به مقوله ورزیدگی فکر همراستا با ورزش جسمانی همکاری نماید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون گفت: بمناسبت گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسابقه‌ای با موضوع زندگی ایشان برای نوجوانان، دانش آموزان، جوانان، عموم مردم و بسیجیان نواحی مختلف برگزار گردیده و به نفرات بر‌تر از سوی فرماندهی سپاه و دیگر ادارات عضو انجمن و کمیته هدایایی تقدیم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز