خبرگزاری کار ایران

کارشناس آمار اداره کل خبر داد:

افزایش کتابخانه‌های عمومی آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۱۳

شهرستان آغاجاری در حال حاضر دارای ۳ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۱۶۵۵ متربع است.

کارشناس آمار اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با توجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تعداد کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری به ۳ باب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ستار باقری گفت: توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی در استان خوزستان همواره جزء اصلی ترین برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در کنار فعالیت‌های و برنامه های فرهنگی می باشد و یکی از اهداف عالی ما توسعه این مراکز فرهنگی در شهرها و بخش‌های محروم استان می باشد.

وی گفت: خوشبختانه در آخرین آمار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه عمومی مشارکتی شهید ابراهیم امیری در شهرستان آغاجاری توسط امور کتابخانه‌های عمومی نهاد کشور تایید و از امروز جزء کتابخانه های عمومی استان بوده و رسما فعالیت خواهد کرد، گرچه این کتابخانه به صورت غیر رسمی در این مدت فعال بوده و حتی عضو گیری هم نموده است.

باقری در ادامه افزود: کتابخانه مشارکتی شهید ابراهیم امیری با مساحت و زیربنای ۱۲۰ متر مربع در بخش مرکزی شهرستان آغاجاری قرار دارد و تعداد اعضای این کتابخانه در حال حاضر ۴۱۰ نفر می باشد که از امروز و با شروع فعالیت رسمی این کتابخانه بر تعداد اعضای فعال این کتابخانه افزوده خواهد شد و عموم مردم به راحتی می توانند از این فضای فرهنگی مفید استفاده کنند.

کارشناس آمار اداره کل تاکید کرد: شهرستان آغاجاری در حال حاضر دارای ۳ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۱۶۵۵ متربع می باشد که تعداد اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان ۵۰۹۷ نفر بوده و تعداد منابع موجود در کتابخانه های عمومی این شهرستان ۲۷۸۹۲ جلد کتاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز