خبرگزاری کار ایران

فرماندار این شهرستان اعلام کرد:

بندر بودن، هویت ماهشهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۰۲

با راه‌اندازی بازار ته لنجی، بزودی مردم نقاط مختلف استان خوزستان، برای خرید به ماهشهر می‌آیند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: توسعه همه جانبه این شهرستان، با تکیه بر ظرفیت‌ها، عملا درحال اجرایی شدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، منصور قمر افزود: امروز اساسی‌ترین دست آورد دولت، صداقت و خدمت بدور از غوغاسالاری است.

قمر با تاکید بر اولویت دادن به مناطق محروم تصریح کرد: برای جدیت در افزایش خدمت به اهالی شهرک‌های طالقانی، شهید مدنی و شهید رجایی، به تفکیک کمیته‌های ویژه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی گمرک و اسکه برای امکان پهلو گیری لنج‌های تجاری جهت رونق بازار خرید مردم خصوصا اجناس ته لجنی به سرعت درحال انجام است تا مردم شهرستان و استان برای خرید به ماهشهر بیایند و بندر بودن، هویت ماهشهر شود.

به گزارش ایلنا، عالیترین نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندر ماهشهر در خصوص امنیت در سطح شهرستان بیان داشت: با برنامه‌های تدوین شده و همکاری نیروی بسیج با نیروی انتظامی، ضریب امنیت ارتقا داده شده است.

منصور قمر گفت: خوشبختانه در حوزه فرهنگی برنامه‌های جامعی با حضور مسئولین و صاحب نظران در این حوزه تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: استعدادهای زیادی در حوزه ورزش و هنر در شهرستان وجود دارد و با شکوفایی این استعداد‌ها می‌توان هنر بومی را رونق داد.

فرماندار بندر ماهشهر اذعان داشت: با پیوند مدیران اجرایی و مردم شهرستان و همت مسئولین استانی شاهد شنیدن صدای ماهشهر از رادیو به نقاط کشور خواهیم شد.

قمر عنوان داشت: با ارتباط مستقیم با مردم و با سرکشی‌های از مناطق شهرستان به همراه مسئولین و برگزاری جلسات ملاقات عمومی، مشکلات شهروندان را رفع کرده، و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص زیبا سازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرستانی، شهرداری و اعضای شورای شهر وارد عمل شده‌اند و می‌توان با کمک و هم فکری و همدلی مدیران با مردم، پیشرفت شهرستان را شاهد باشیم.

منصور قمر در پایان گفت: برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی، تعاونی‌هایی تشکیل شده است که با راه اندازی این تعاونی‌های تولیدی، دیگر شاهد خروج سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز