خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های خوزستان تأکید کرد:

توسعه نظم و امنیت در زندان‌ها با فرهنگ سازی اخلاقی و جلب مشارکت زندانیان

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۳۰

بیش از ۱۲۰ برنامه تامینی و تربیتی در زندان‌های تابعه استان در حال اجراست که هدف اصلی از آن‌ها تحقق سیاست‌های ارتقای نظام زندانبانی در امتداد ارتقای نظام قضایی کشور است.

مدیر کل زندان‌های خوزستان در استمرار بازدید‌های دوره‌ای پیش بینی نشده خود از زندان‌های تابعه استان، در برنامه‌هایی جداگانه از زندان‌های شوش‌تر، آبادان و سپیدار اهواز بازدید کرد و روند اجرای سیاست‌های تأمینی و تربیتی را در این مؤسسات کیفری مورد بررسی می‌دانی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا پوستچی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان، دستورات لازم را در خصوص تقاضاهای ارائه شده یا برای شتاب روند ارتقاء نظام زندانبانی در محورهای مختلف به رئیس و سایر مسئولین زندانهای مورد بازدید ابلاغ کرد.

پوستچی در خاتمه این بازدید‌ها با بیان اینکه هدف از این بر نامه‌ها اشراف بر وضعیت واقعی زندان‌ها در ساعات مختلف کاری خاصه بعد از ظهر و پس از ساعات رسمی کاری است، گفت: مهم‌ترین اصل در این قبیل بازدیدهای می‌دانی تحقق سیاست‌های رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم مردم و تدبیر برای ارتقای نظام زندانبانی در ابعاد مختلف است.

این مقام ارشد در زندان‌های خوزستان، زندانبانی را شغلی بدون تعطیلی و خدمتی بدون توقف توصیف کرد و گفت: بیش از ۱۲۰ برنامه تامینی و تربیتی در زندان‌های تابعه استان در حال اجراست که هدف اصلی از آن‌ها تحق سیاست‌های ارتقای نظام زندانبانی در امتداد ارتقای نظام قضایی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز