خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «آن‌ها که جا ماندند»

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۵۴

این مسابقه از کتاب «آن‌ها که جا ماندند(سیری در قیام توابین)» نوشته سید علی محمدی متکازینی با موضوعیت ماه محرم و قیام عاشورا برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آن‌ها که جا ماندند» همزمان با هفته کتاب در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح اله خادمی گفت: مسابقه کتابخوانی آنلاین به مناسبت ماه محرم و گرامی داشت هفته کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

او افزود: این مسابقه از کتاب «آن‌ها که جا ماندند(سیری در قیام توابین)» نوشته سید علی محمدی متکازینی با موضوعیت ماه محرم و قیام عاشورا برگزار خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به وب سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس اینترنتی

www. booki. ir مراجعه نموده و در این مسابقه شرکت کنند. همچنین شرکت در این مسابقه برای عموم مردم استان آزاد است.

رئیس کتابخانه مرکزی استان گفت: این کتاب از طریق ایستگاههای مطالعه سراسر استان نیز ارائه شده است و نسخه PDF این کتاب از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای قابل دسترسی است.

او بیان کرد: در پایان برگزاری مسابقه، به ۲۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه، کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی اهدا خواهد شد.

او در ادامه به دیگر برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و افزود: در هفته کتاب برگزاری نمایشگاه کتاب، شب شعر کتاب، ویژه برنامه‌های بخش کودک، ویژه برنامه‌های بخش نابینایان و… نیز جزء برنامه‌های هفته کتاب کتابخانه مرکزی استان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز