خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه شهید چمران اهواز:

روحانی در انتخاب «دانش آشتیانی»، همه ملاحظات را رعایت کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۸۷

دکتر آشتیانی از لحاظ علمی نمره قابل قبولی داشته و مشی سیاسی ایشان نیز، مشی مناسب و قابل اعتناست و گزینه مناسبی برای هدایت وزارت علوم محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: وزارت علوم یکی از وزارتخانه‌های حساس و تأثیرگذار است و با قشر جوان و تحصیل کرده جامعه ارتباط مستقیم دارد؛ لذا توصیه این است که نمایندگان محترم از برخورد سیاسی با این وزارتخانه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید مرتضی افقه افزود: به نظر می‌رسد، رییس جمهوری همه مواردی را که باید در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت علوم مورد توجه قرار می‌داد را در انتخاب و پیشنهاد دکتر دانش آشتیانی لحاظ کرده است تا بتواند نظر مثبت مجلس را جلب کند.

افقه اظهار کرد: دکتر آشتیانی از لحاظ علمی، نمره قابل قبولی داشته و مشی سیاسی وی نیز، مشی مناسب و قابل اعتناست و گزینه مناسبی برای هدایت وزارت علوم محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: با وجود گذشت حدود یک سال و نیم از عمر دولت اعتدال، مشخص نبودن وضعیت وزارت علوم به صلاح کشور و جامعه علمی و دانشگاهی نبوده و بهتر است نمایندگان، ملاحضات سیاسی مملکت را در نظر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز