خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

مدیران جامعه اسلامی باید از جهات مختلف برای کارکنان خود الگو باشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۷۹

کسی که به عنوان مدیر و رییس یک مجموعه قرار می‌گیرد باید از مهارت‌های سه گانه فنی، انسانی و ادراکی بهره‌مند باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: مدیران جامعه اسلامی باید از جهات مختلف برای کارکنان خود الگو و توانایی لازم در انجام وظایف محوله را داشته باشند و از استعداد، توانایی جسمی، روحی و فکری برای شغل خود برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود جانقربان امروز در جلسه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان توانیر در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در جمع مدیران این شرکت در سالن بوستان اهواز افزود: واگذاری کار به کاردان باعثافزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع انسانی و مالی می‌گردد و زمینه را برای رشد و توسعه همه جانبه هموار می‌نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: یک مدیر باید برای ایجاد الفت و دوستی بین کارکنان خود تلاش و رفتارهای حسنه را بین آنان ترویج نماید و از خطا‌ها و اشتباهات غیر عمدی کارکنان خود بگذرد و همواره در جهت پرورش اصلاح رفتار آنان اقدام کند.

جانقربان با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر اظهار داشت: کسی که به عنوان مدیر و رییس یک مجموعه قرار می‌گیرد باید از مهارت‌های سه گانه فنی، انسانی و ادراکی بهره‌مند باشد تا بتواند مجموعه خود را به درجه مطلوب کارایی و اثربخشی ارتقا دهد، بنابراین مدیریت باید بر انتخاب اصلح و شایسته گزینی تاکید داشته باشد و امانت جامعه را به کسانی بسپارد که از صلاحیت‌های لازم برخوردار باشد.

وی در ادامه به جایگاه و نقش برق در جامعه پرداخت و گفت: برق کالایی است که به عنوان زیر ساخت و اساس توسعه کشور‌ها به شمار می‌رود و همواره یکی از شاخص‌های اصلی و کلیدی آن‌ها می‌باشد که اهمیت نیاز آن در جامعه امروزی به گونه‌ای است که حتی یک لحظه قطع آن سبب بروز مشکلاتی در جوامع می‌شود بویژه در استان خوزستان که از هوای بسیار گرم و تابستان طولانی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: از طرف دیگر، از نظر میزان بار مصرفی و میزان انرژی مصرفی، این استان در جایگاه دوم کشور قرار دارد که این خود وظیفه سنگینی بر دوش یکایک ما گذاشته است و لطف خداوند متعال شامل حال ما بوده که به عنوان خدمتگزاران این صنعت مهم و استراتژیک در استان باشیم.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان توانیر در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که شامل قنبر‌زاده رییس هیئت بدوی و مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بهره وری شرکت توانیر، صالح لو دبیر هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، افراز مدیرکل حراست توانیر، نظری منتظر مدیرکل دفتر حقوقی توانیر، وهابی مشاور مدیرعامل توانیردر امور ایثارگران توانیر و احمدیزدی معاون دفتر مدیریت مصرف برق توانیر به بیان نکاتی در خصوص مصادیق تخلفات اداری، تنبیهات یا مجازات‌های اداری، ساختار و صلاحیت مراجع رسیدگی کننده و آیین رسیدگی به تخلفات اداری پرداختند.

در پایان این جلسه، حاضران به بیان سوالات خود در خصوص مسایل مختلف پرداختندکه اعضای هیئت بدوی به آن‌ها پاسخ دادند.

گفتنی است، منصور کرمی(رییس گروه تحقیق هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان توانیر در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان)، محمد کاهکش و خانم مهناز منصوری به عنوان اعضای گروه تحقیق هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان توانیر در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، همچنین معاونان، مشاوران و مدیران ارشد شرکت در این جلسه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز