خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور در اهواز:

تدوین شورای عالی راهبری آموزش در سازمان حفاظت محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۲۶

این شورا براساس برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه تدوین قرار است اجرایی شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور، از راه‌اندازی شورای عالی راهبری آموزش محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست این استان، دکتر مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست از احیای شورای عالی آموزش در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد وگفت: این شورا براساس برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه تدوین قرار است اجرایی شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، بحثمشارکت مردم نیز دیده شده و به آموزش‌های ضمن خدمت و آموزش‌های همگانی در سه سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توجه و اولویت بندی شده است و به همین منظور به دنبال کسب مجوزهای لازم از طریق سازمان مدیریت وبرنامه ریزی نیز هستیم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان با تاکید بر استفاده از شیوه‌های آموزش مجازی برای پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست و پیگیری این روش برای ۱۶ گروه مخاطب خبر داد. وی یکی از مشکلات سازمان حفاظت محیط زیست را در زمینه آموزش عدم وجود دروس محیط زیست در همه سطوح آموزشی دانست و برای رفع آن ایجاد متون تخصصی با سر فصل‌های مشخص و به روز رسانی علمی در دستور کار قرار گیرد و از روش‌های مجازی تدریس انجام گیرد.

وی ادامه داد: یک بُعد دیگر آموزشی با استفاده از توان پورتال سازمان حفاظت محیط زیست برای آموزش تخصصی پرسنل در اندازه گیری‌های آنالیز استاندارهای زیست محیطی می‌باشد که در آن، جنبه‌های زیست محیطی و تهیه فهرست‌های آموزشی جهت یکسان سازی تصمیمات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز