خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

تکلیف اداراتی که دارای سرپرست هستند، باید بزودی مشخص شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۹۹

استاندار خوزستان گفت: تکلیف اداراتی که دارای سرپرست هستند باید هرچه زود‌تر مشخص شود تا مسوول اداره در آن جایگاه احساس راحتی کرده و بتواند به نحوه بهتری مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی، در دومین نشست شورای اداری استان در سال ۹۴ که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهید هاشمی برگزار شد، افزود: تا کنون نزدیک به ۷ تا ۸ اداره در خوزستان هنوز دارای سرپرست هستند که خواهش من این است که ادارات کل‌، مراحل تأیید و تثبیت این مدیران را انجام دهند.

استاندار خوزستان بار دیگر نسبت به خرید کالا و خدمات درون استان توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: این کار باید دراولویت قرار گیرد. موردی را که در ایام گذشته بسیار به آن پرداخته شد، تأکید بر استفاده از خدمات درون استان بود که متأسفانه به این مورد کم توجهی بسیاری شده است به گونه‌ای که شاهد این هستیم برخی دستگاه‌ها برای برگزاری یک همایش فرهنگی، هنری عمدتا از خدمات ملموسی که در استان وجود دارد استفاده نمی‌کنند و حتی دیده شده که در برنامه‌های خود مجری‌های غیر بومی را به کار گرفته‌اند که به درستی جایگاه مسوولان استان را نمی‌دانند.

استاندار خوزستان به استفاده از ظرفیت‌های بالای علمی دانشگاههای خوزستان تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی با قدمت چندین ساله و سابقه درخشان در استان وجود دارد که مغفول مانده و متاسفانه همچنان ناشناخته هستند.

وی گفت: بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌های استان خوزستان می‌توانند برای برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های خود از این مراکز علمی و دانشگاهی استفاده کنند که در کنار معرفی این مراکز به سایر استان‌ها ومردم، در تجهیز و کمک به این دانشگاه‌ها کاری انجام شده باشد.

مقتدایی افزود: دانشگاه کشاورزی رامین در شهر ملاثانی دارای سابقه ۶۰ ساله است که متأسفانه این دانشگاهِ دولتی، بسیار مورد غفلت و گم نامی واقع شده است. در این زمینه باید حساسیت‌هایی ایجاد شود و به شکلی از ارگان‌هایی که با این مجموعه علمی در ارتباط هستند بخواهیم روابط خود را با این دانشگاه بیشتر کرده و به آن کمک کنند.

وی، خاطرنشان کرد: دراین راستا به طور مثال هر سازمانی که کنفرانس علمی دارد و به موضوعات این دانشگاه مربوط است آن کنفرانس را در آن دانشگاه برگزار کرده و پشتیبانی آن از مرکز استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز