خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح بخشی از جاده چهار بانده رامهرمز به بهبهان

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۸۶۳

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز گفت: با توجه به شرایط سخت مالی سال جاری، برای نگهداری راه‌های حوزه استحفاظی خود تلاش‌ زیادی انجام داده‌ایم و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرحیم طریفی صبح امروز اظهار کرد: در خصوص ایمنی راه‌ها، اقدام‌هایی از جمله خط‌کشی جاده‌های برون‌شهری، نصب تأسیسات جانبی و ایمنی و نظارت بر عدم تجاوز به حریم راه، انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز تصریح کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن پیچ روبروی روستای بایمان سادات، قبل از پل علاء که خودروهای زیادی در این ناحیه واژگون شدند، به نحو مطلوب بازسازی و ایمن‌سازی شد.

طریفی افزود: یکی از پروژه‌های فعال در حوزه راه این شهرستان کمربندی رامهرمز - بهبهان از سمت پل جدید است که این مسیر چهاربانده با دو زیرگذر و دو تقاطع با روگذر و زیرگذر احداث خواهد شد.

وی گفت: پنج کیلومتر از محور رامهرمز به بهبهان آسفالت شده و پنج کیلومتر بعدی را با پیمانکار قرارداد بسته‌ایم که به‌زودی عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز در پایان بیان کرد: ۲۸ کیلومتر دیگر این مسیر تا روستای صفَر، توسط پیمانکار در حال تعریض و چهار بانده شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مسیر دارای سه دهنه پل بزرگ احداث خواهد شد و پس از اتمام این طرح، خطرات ناشی از تصادفات در این مسیر به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز