خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

برگزاری انتخابات الکترونیک در چهار شهر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۷۲

دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در شهرهای امیدیه، خرمشهر، ماهشهر و بهبهان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: براساس ابلاغ ستاد انتخاب کشور در 4 شهر استان از جمله امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و بهبهان فرآیند اخذ رای بصورت الکترونیکی برگزار می گردد. 

وی با اشاره به موضوع اخذ رای الکترونیکی در 4 شهر استان خوزستان، گفت: تدابیر لازم اجرایی در این خصوص اتخاذ شد و به زودی آموزش های توجیهی به منظور آشنایی عوامل اجرایی با شیوه انتخابات الکترونیکی برگزار می گردد. انتخابات در دیگر شهرها و حوزه‌های انتخابی همانند دوره‌های گذشته انجام خواهد شد.  

فضل اله پور با بیان اینکه 7 میلیون تعرفه انتخاباتی در نظر گرفته شده است، درباره پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص شعب اخذ رأی عنوان کرد: طبق برآوردهای مقدماتی انجام گرفته، 3هزار و هفتصد شعبه اخذ رأی  داریم و در این ارتباط، دوره های آموزشی اعضای شعب اخذ رای در سطح استان از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. 

وی در خصوص تعداد حوزه‌های انتخاباتی استان خوزستان عنوان کرد: تعداد 27 حوزه انتخابی در استان وجود دارد که 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز