خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان خوزستان اعلام کرد:

تامین امنیت مطلوب مرزهای خوزستان با تلاش پلیس

کد خبر : ۵۵۳۹۹۸

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی مرزهای استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "عبداله نظرپور" با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در دو مرز شلمچه و چذابه در زمینه اعزام زائران نداریم، تصریح کرد: با توجه به شرایط لازم و زیرساخت های خوبی که در دو مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته شاهد روانسازی و راهپیمایی با آرامش اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی افزود: مردم و زائران حسینی قوانین را رعایت می کنند و هم نیروهایی که حضور دارند به زائران احترام گذاشته، خدمت رسانی لازم به آنها را ارائه و کار اعزامشان را نیز تسریع می کنند.

سردار نظرپور اظهار کرد: امنیت خوبی توسط همه نیروهای مسلح استان به ویژه مرزبانی و نیروی انتظامی در هر دو پایانه تأمین و حکم فرما است.

وی بیان کرد: در حوزه های مختلف راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه و سایر دستگاه هایی که حضور دارند هم با اشرافیت در راستای تأمین امنیت تلاش خوبی دارند و هم اینکه خدمات رسانی را در زمینه اعزام زائران با انگیزه خوب و بالایی انجام می دهند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان ایام اربعین و بازگشت زائران از عتبات عالیات نیروهای مرزبانی و سایر دستگاه ها در مرز چذابه و شلمچه حضور دارند و خدمات رسانی می کنند تا همانند سنوات گذشته شاهد یک راهپیمایی عظیم در مرزهای خوزستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز