خبرگزاری کار ایران

کریمی‌کیا اعلام کرد:

انعقاد تفاهم‌نامه برای توانمندسازی مناطق کم برخوردار اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۵۶

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه فنی و حرفه ای استان برای توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد صادق کریمی‌کیا در بازدید از آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای شهید چمران و دختران اهواز با اشاره به استقرار آموزشکده‌های استان در مناطق کم‌برخوردار اهواز، گفت: این مناطق از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسبی برخوردارند و در حال حاضر 45 کارگاه با بیش از 250 استاد کار، مدرس و هیئت علمی مشغول به فعالیت هستند.

وی، هدف از این تفاهم‌نامه را استفاده از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برای مهارت‌آموزی و توانمندسازی جوانان مستعد مناطق محروم و کم‌برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار و کار آفرینی عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در بازدید از آموزشکده دختران اهواز افزود: کارگاه‌های مجهز این مرکز آموزش عالی و تک‌جنسیتی بودن این آموزشکده شرایط مساعدی را برای جذب، هدایت و توانمند‌سازی بانوان جامعه هدف به وجود آورده است.

کریمی‌کیا تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه تقاضا محور بوده و در استان ظرفیت قابل قبولی در تربیت نیروی انسانی در 33 رشته خدمات، صنعت و کشاورزی دارد، لذا براساس نیاز استان، علاقه و توان متقاضیان امسال برای توانمندسازی جوانان مستعد مناطق کم‌برخوردار اهواز تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان منعقد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای، اصلاح هرم شغلی کار، به‌سازی، بازسازی و همچنین توانمند سازی نیروی کار از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز