خبرگزاری کار ایران

اعطای تهسیلات به کتاب فروشی‌ ها و ناشران خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۰۰

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات جهت دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان به کتاب، برای کتاب فروش‌ ها و ناشران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تحقق اهداف سند چشم‌ انداز تقویت بنیان‌ های اصلی حوزه نشر، ایجاد زمینه ‌های مناسب و تسهیل برای مصرف‌کنندگان کتاب است.

جمشیدی افزود: این تسهیلات به طرح‌هایی از قبیل تأسیس، توسعه، نوسازی و تجهیز کتابفروشی‌ ها اختصاص می‌شود. کتابفروشی‌ ها و ناشرانی که قصد تاسیس کتابفروشی را دارند و متقاضی تسهیلات هستند می‌توانند با ارائه طرح پیشنهادی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید مستندات را به دفتر توسعه کتاب و کتاب‌ خوانی جهت اقدام‌ های بعدی ارسال کنند.

وی در خصوص مشخصات بهره‌گیری از تسهیلات، اعلام کرد: همه کتابفروشی‌‌هایی که دارای پروانه کسب از اتحادیه مرتبط هستند، ناشرانی که قصد تاسیس کتابفروشی دارند، افرادی که در حوزه کتابفروشی در قالب تاسیس مجتمع فروشگاهی کتاب و کتابفروشی سرمایه‌گذار هستند و نیز متقاضیان تاسیس و توسعه بازار فروش الکترونیکی کتاب می‌توانند از تسهیلات مورد نظر بهرمند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز