خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

نقش آفرینی مشاورین استاندار در غنی سازی تصمیم سازی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۰۴

استاندار خوزستان گفت: مشاورین اتاق فکر استانداری هستند و انتظار داریم با شبکه سازی مدیریتی، آسیب شناسی، تحلیل و نقادی نقش مهمی در غنی سازی تصمیم سازی های استان خوزستان بر عهده بگیرند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست مشاورین استاندار با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری و سید لطف اله هاشمی مدیر کل حوزه استاندار در سالن جلسات مهمانسرای شهید رجایی برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با تاکید بر جایگاه مشاوران به بیان ماموریت اصلی مشاوران در حوزه ارائه مشاوره برای ارتقاء سطح تصمیم‌ سازی، افزایش کارایی و اثر بخشی فرآیند تصمیم‌ گیری و اقدامات اجرایی مرتبط با وظایف و اختیارات استاندار و معاونین پرداخت.

همچنین گزارشی از آخرین وضعیت استان، اقدامات و برنامه های مهم استان در حوزه های زیر بنایی و زیر ساختی، اشتغال زایی، بودجه ای، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی برای اطلاع مشاورین ارائه شد.

در ادامه این جلسه حسین زاده معاون استاندار در امور سیاسی و اجتماعی گفت: مشاورین نقش مهمی در ارائه دیدگاه ها و ارزیابی اهداف و برنامه های استان دارند و انتظار می رود با ذهن پویا و نقادی که مشاورین دارند به نقد و بررسی عملکرد استانداری بپردازند.

در این نشست هر کدام از مشاورین نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون توسعه استان، عملکرد استانداری و شهرستان ها پرداختند.

در ادامه مقرر شد بر اساس آیین نامه جدید تدوین شده توسط مسئول دبیرخانه مشاورین، جلسات مستمری به صورت ماهانه در قالب کارگروه های تخصصی تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز