خبرگزاری کار ایران

خادمی خبر داد:

تفاهم نامه راه اندازی پتروشیمی ایذه با سرمایه گذار امضا گردید

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۴۹

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری های موفق و ثمر بخش خود اینبار از امضا شدن تفاهم نامه راه اندازی پتروشیمی در ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی گفت: این شرکت با امضاء این تفاهم نامه اعلام آمادگی جدی کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان این شرکت در این سفر از محل احداث پتروشیمی بازدید کردند و مکان فوق را برای احداث این کار عالی دانستند.

نماینده مجلس دهم، راه اندازی این پروژه را نیازمند مجوزهای بعدی و بیشتری دانست زیرا این پروژه، پروژه بزرگ و عظیمی است.

خادمی این مجوزها را شامل تاییدیه شورای اقتصاد، تضمین بانک مرکزی و دولت دانست و اظهار کرد: نیازمند پیگیری های بیشتری جهت تسریع در این پروژه هستیم که بدین منظور در تلاش هستیم تا در سفری که  روحانی به ترکیه خواهد داشت این موضوع را با دولت ترکیه مطرح نماید.

وی با اعلام تلاش های صورت گرفته در خصوص راه اندازی این پروژه، گفت: در تلاش هستیم تا منطقه چلکی سراک به عنوان یک ناحیه صنعتی پتروشیمی یا منطقه ویژه اقتصادی تبدیل گردد که این امر نیازمند مجوزهای اساسی و مهم دیگری هست که در صورت اخذ این مجوزها، اخبار مربوط به آن را در اختیار مردم  ایذه و باغملک خواهیم گذاشت.

خادمی در پایان اعلام نمود: جهت راه اندازی این پروژه، منطقه چلکی سراک نیازمند ایجاد زیر ساخت هایی از جمله جاده و آبرسانی است و امیدواریم این این اقدامات در آینده صورت گیرد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز