خبرگزاری کار ایران

ضرورت ورود بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‎های اقامتی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۴۰۶

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، ایجاد زیرساخت‎ برای اقامت گردشگران و مسافران را از وظایف دولت برشمرد و گفت: در کنار این موضوع باید بستری فراهم شود تا بخش خصوصی نیز بیشتر وارد عرصه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا ایزدی در آئین تجلیل از دست‎اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر و کاروان‎های راهیان نور استان در نوروز 97 که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در نوروز 1397، 17 میلیون نفر تردد در سطح استان صورت گرفت.

او با اشاره به این‎ که دولت وظیفه دارد تا در بحث زیرساخت‎ها اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: در موضوع اقامت باید بستری فراهم شود تا بخش خصوصی نیز بیشتر وارد این عرصه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موضوعی فرابخشی است که در آن تمام دستگاه‎ها اعم از خدمات‎رسان و ستادی و کارگروه‎های گردشگری باید دست به دست هم دهند تا نقطه‎ای را به عنوان مقصد هدف و پایلوت معرفی کنند.

ایزدی ادامه داد: امیدواریم مجموعه فعالیت‎هایی که انجام می‎دهیم منجر به معرفی چهره واقعی از استان خوزستان شود.

او ابراز امیدواری کرد: با جذب سرمایه‎گذاران بیشتر، زمینه‎ساز توسعه گردشگری در بخش‎های مختلف استان به ویژه مناطق خوش آب و هوا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز