خبرگزاری کار ایران

دستیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان خبرداد:

تأسیس ٦ هزار باشگاه فرهنگی- هنری با هدف تقویت دانش عمومی در استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۵۷

دستیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از تأسیس ۶ هزار باشگاه فرهنگی- هنری با بیش از ٦٠ هزار عضو و با هدف تقویت دانش عمومی برای اجتماعی کردن مبحث مبارزه با مواد مخدر و کنترل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد سلطانی در نخستین جلسه ستاد اجرایی طرح تشکیل باشگاه‌های فرهنگی‌-هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد رامهرمز، با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: با تلاش و جدیت در راستای رسالت خطیر دستگاه‌های فرهنگی و سیاست‌های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌مصمم هستیم ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه دستگاه‌های ذیربط ازجمله، اداره کل امور اجتماعی استانداری، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل آموزش و پرورش استان، گامی ماندگار و کم نظیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی ضمن تجلیل از حمایت‌های محمد جوروند مدیرکل فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از همکاری همه جانبه، دلسوزانه و متعهدانه آحاد دغدغه‌مندان حوزه های فرهنگی اجتماعی و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان تشکر کرد.

عضو کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشریح جزئیات طرح، گستره استانی، هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های استان، هوشمندانه و علمی بودن طرح را از ویژگی های اصلی آن دانست و افزود: این طرح در ۲۶ شهرستان استان تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.

دستیار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه افزود: در شهرستان اهواز نیز با بهره‌گیری از زبان گویای هنر به عنوان ابزاری کارآمد و بی بدیل، می‌توانیم آحاد مردم را در راه مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب‌ها، بسیج کنیم.

وی افزود: در حال رایزنی برای ایجاد بستر همکاری با برخی دیگر از دستگاه‌ها از جمله اداره کل بهزیستی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، صدا وسیمای استانی، شهرداری‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر استان هستیم.

سلطانی در پایان ضمن تجلیل از حمایت‌های متعهدانه شکراله کلاه کج دستیار استاندار در امور جوانان، تصریح کرد: با توجه به جدیت، تلاش و اهتمام ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ویژه در حوزه‌های مرتبط با جوانان، دورنمای طرح را روشن و امیدوار کننده دانست و اظهار امیدواری کرد، با یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه در طول سه سال خواهیم توانست،جمع کثیری از مردم استان را در حوزه مبارزه با اعتیاد و کنترل آسیب‌های اجتماعی آموزش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز