خبرگزاری کار ایران

سردار عباس زاده خبر داد:

قاتلان کودک بندر امامی در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۳۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتلان کودک سوخته شده بندر امامی که در خرمشهر پیدا شده بود شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پسر بچه‌ای هفت ساله به نام امیرعلی جهانشاهی، ساکن کوی شهید صباغان (کمپ B) بندر امام خمینی (ره)، سه‌شنبه شب پانزدهم خرداد از درب منزل گم می‌شود و بلافاصله تحقیقات جستجو توسط مقامات انتظامی و قضایی بندر امام خمینی (ره)، جهت پیدا شدن آن شروع شد. در همین راستا، جنازه سوخته شده کودک مجهول الهویه در حوالی میدان فرودگاه آبادان پیدا می شود و آزمایشات DNA نشان می دهد که این جسد متعلق به همان کودک گم شده است.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، امروز یکشنبه 27 خردادماه، در گفتگو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: از زمان کشف جسد سوخته یک پسربچه در خرمشهر، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به فرماندهان انتظامی شهرستان های خرمشهر و ماهشهر ابلاغ شد.

وی گفت: پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم با همکاری پلیس آگاهی ماهشهر پس از تلاش مستمر موفق به شناسایی قاتلان در سربندر«بندر امام» شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی قاتلان که هر دو نفر مونث هستند در شهر سربندر دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرده و پرده از راز این جنایت برداشتند.

سردار عباس زاده در تشریح جزییات این جنایت بیان کرد: دختر همسایه مقتول با یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال خروج از پارکینگ با مقتول که پسربچه هفت ساله ای بود تصادف می کند و پس از تصادف همراه با یک خانم دیگر، مقتول را در صندوق عقب خودرو گذاشته و به خرمشهر انتقال می دهند.

وی اضافه کرد: قاتلان برای گمراه کردن پلیس، اقدام به آتش زدن جسد با بنزین کرده که با اعترافات متهمان هر دو متهم همراه با پرونده متشکله برای رسیدگی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز