خبرگزاری کار ایران

دبیر هیئت فوتبال آبادان خبر داد:

قهرمانی پالایش نفت در مسابقات فوتسال جام رمضان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۳۳

قهرمانی پالایش نفت در مسابقات فوتسال جام رمضان

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، امید صالحیان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان سه دوره مسابقات فوتسال در رده سنی نوجوانان با شرکت 6 تیم شامل بزرگسالان باشگاهی 4 تیم و مسابقات آزاد 12 تیم در قالب دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار گردید.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان 6 تیم حاضر در یک گروه به رقابت پرداخته که پس از انجام 18 دیدار به ترتیب باشگاه یاران با کسب 12 امتیاز مقام اول، باشگاه کیانانوش با 10 امتیاز مقام دوم و باشگاه پرسپولیس با کسب 9 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

دبیر هیئت فوتبال آبادان افزود: در مسابقات باشگاهی پس از انجام قرعه کشی، این مسابقات با حضور 4 تیم برگزار گردید و پس از انجام 6 دیدار که به صورت دوره‌ای برگزار شد در نهایت تیم پخش و پالایش با کسب 6 امتیاز و تفاضل «5+»، تیم نوید با کسب 6 امتیاز و تفاضل«4+» و تیم کیانانوش با کسب 6 امتیاز و تفاضل «0» مقام سوم را کسب کردند.

صالحیان عنوان کرد: در مسابقات و دسته جات تیم شرکت کننده در دو گروه 6 تیمی و به صورت دوره‌ای رقابت خود را آغاز که پس از انجام 30 دیدار دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: از گروه یک تیم‌های(خلیج فارس و حوزه)، از گروه دو (تیم‌های پالایش و پورپناهی) راهی دیدارهای ضربدری شدند که در بازی اول بین این دو تیم، تیم خلیج فارس موفق شد با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد و اولین فینالیست جام لقب بگیرد و در بازی دوم که بین پخش و پالایش و حوزه برگزار شد، تیم پخش و پالایش موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و دیگر فینالیست معرفی شود.

دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیح داد: برای بازی رده بندی برای کسب مقام سوم تیم های پورپناهی و حوزه مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم پور پناهی موفق شد با نتیجه 5 بر 4 پیروز میدان باشد و عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند.

صالحیان گفت: در مسابقات فینال نیز که بین تیم‌های خلیج فارس و پخش و پالایش برگزار گردید در نهایت تیم پالایش با نتیجه یک بر صفر قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز