خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آبادان:

بدهی ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری آبادان به تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۹۸

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شهرداری ۶۰ میلیارد بدهکار تامین اجتماعی است و هر ماه بیش یک میلیارد و سود مرکب جریمه را می‌توان به عنوان جریمه به تامین اجتماعی پرداخت کرد و از افزایش جرایم جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حسن کمری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد، اظهار کرد: قرارداد های استیجاری حذف و حقوق و دستمزد بیش از حد مجاز و بدهی ها کنترل و کاهش یافته، همچنین برای رسیدگی به حساب های مالی در فاز اول سال ۹۵ و ۹۶ از شرکت حسابداری تقاضای همکاری شده است و گزارشات و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار مردم و رسانه ها قرار خواهیم داد. 

وی ادامه داد: ماهیانه بیش از یک میلیارد صرفه اقتصادی باز نشسته کردن چهار درصدی ها برای شهرداری خواهد بود و جریان بصورتی است که هم باید به خواسته پرسنل اهمیت دهیم.   

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: شهرداری ۶۰ میلیارد بدهکار تامین اجتماعی است و هر ماه بیش یک میلیارد و سود مرکب جریمه را می‌توان به عنوان جریمه به تامین اجتماعی پرداخت کرد و از افزایش جرایم جلوگیری کرد. همچنین با حقوق ۱۰۰ نفر از این بازنشستگان  می توان ۱۵۰ نفر نیرو جذب و تامین حقوق کرد.

کمری در خصوص طرح ساحل سازی گفت: این پروژه به عنوان طرحی با اعتبارات بیشتر از قبل و در سال ۹۷ اجرای خواهد شد؛ تفاهمنامه‌ای بین شهرداری و منطقه آزاد اروند بسته و تنظیم خواهد شد و جز برنامه‌ های است که در سال ۹۷ اجرایی می‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کم کاری مدیر منطقه سه شهرداری باعث ایجاد حادثه خودسوزی کارگر شهرداری شد، توضیح داد: با توجه به اینکه اتفاقات منطقه ۳ منجر به فوت یکی از همکاران شد، نمی‌توان یک نفر را مقصر اصلی قضیه دانست و در مقام حقوقی نیستیم که بتوانیم کسی را مقصر کنیم ولی به عنوان شهروند موضوعات اجتماعی عدم پرداخت حقوق در موعد مقرر و معضلات اجتماعی دیگر هم موثر خواهد بود؛ ولی با توجه به مستندات ۱۰ روز قبل از وقوع حادثه واریزی به حساب این پرسنل صورت گرفته شده بود اما به خاطر ضمانت وام ایشان امکان برداشت از حساب خود را نداشته این قضیه قابل برسی است نمی‌توان یک شخص را مقصر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به توسعه اتوبوسرانی، ابراز امیدواری کرد و افزود: ۱۲ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده است.

کمری ادامه داد: فرصت‌ های خوبی در آبادان از لحاظ پتانسیل نیروی انسانی و مشارکت‌ های مردمی داریم ولی شاید از آن‌ها به خوبی استفاده نکرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز