خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر مطرح کرد:

تشریح جزئیات مرگ کودک خرمشهری/ قصور پزشکی صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۹۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان صورت نگرفته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرشید بهشتی اظهار داشت: از صمیم قلب به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری تسلیت می‌گوییم و امیدوارم خداوند به بازماندگان این عزیز صبر جمیل عنایت کند.

وی با تاکید بر این مهم که در مرگ کودک یادشده هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان رخ نداده است، افزود: این کودک قبل از مراجعه به بیمارستان ۳ بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بدحال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع داده شده و تلفنی نیز بد‌حالی بیمار را به اطلاع رئیس بیمارستان می‌رسانند.

تشریح جزئیات مرگ کودک خرمشهری/ قصور پزشکی صورت نگرفته است

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر بیان کرد: بعد از مراجعه بیمار به اورژانس، وی بلافاصله به اتاق احیاء فرستاده شده و با وجود اینکه به علت شوک شدید، رگ‌های محیطی مشخص نبود اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا علیرغم تلاش زیاد کادر درمانی، بیمار فوت می‌شود.

 وی با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در روزهای اخیر در فضاهای مجازی در خصوص قصور پزشکی در فوت کودک یادشده، عنوان کرد: علیرغم ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان عزیز خرمشهری مطرح کردن مطالبی که خلاف صحت است جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت.

بهشتی خاطرنشان کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) از لحاظ ارائه خدمات درمانی یکی از بیمارستانهای پیشرو در منطقه بوده و آمار و شاخص‌های بهبودیافتگان، تعداد اعمال جراحی، تعداد معاینه بیماران در کلینیک فوق تخصصی شهید عسگری‌زاده، تعداد سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی‌های انجام‌شده و کاهش آمار سزارین و... نشانه اعتماد مردم و شاهد این ادعا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز