خبرگزاری کار ایران

حاج احمد آقا بهاءالدینی:

رابطه قلبی امام و سیداحمد آقا نزدیک بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۰۳

حاج احمد آقا بهاءالدینی از نزدیکان به بیت محترم حضرت امام (س) در آستانه سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی با بیان خاطره ای از ایشان یاد کرد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از حرم مطهر؛ بهاءالدینی: سید احمد آقا بعد از رحلت امام (س)، پنج شنبه ها و یا روزهایی که مناسبت خاصی داشت در مرقد مطهر نماز می خواندند و با دوستان به بحث و گفت و گو می نشستند و سپس به سمت جماران حرکت می کردند.

شبی حاج احمد آقا از دوستانشان درباره یک فردی پرسید که آن فرد فوت شده بود.حاضرین ابراز بی اطلاعی کردند اما سید احمد آقا بیشتر از آن فرد پرسید تا جایی که گفت هر طور شده همسر این فرد را پیدا کنید و او را به جماران بیاورید.

با هر سختی شد همسر آن مرحوم را پیدا کردیم  و به نزد سید احمد آقا آوردیم وی به هرکس که در آن اتاق بود گفت که آنجا را ترک کنند. وی از آن خانوم عذر خواهی کردند که به دلیل مشغله و کار زیاد نتوانستند احوال وی و خانواده اش را جویا شوند و از حال و روز زندگی اش پرسید که یکدفعه آن خانوم به گریه و زاری افتاد ، حاج آقا فکر کردند که این زن ناراحت شده و حس تحقیر به وی دست داده سید احمد آقا کمی سکوت کردند تا حال آن خانوم روبه راه شود.

بعد از چند لحظه آن خانوم شروع به صحبت کرد و گفت: دیشب زمانی که شما نماز جماعت را به پا داشتید من هم آنجا بودم و پشت سر شما نماز خواندم بعد از اینکه شما رفتید من بر سر مزار امام  (س) رفتم و گریه و زاری کردم و از ایشان خواستم تا برای من کاری بکنند تا اوضاع بد من سر و سامان بگیرد فشار مالی روی خانواده من زیاد است و فرزندانم همه بیکار هستند به هر کدام از آشنایان هم که می گویم اعتنا نمی کنند و می گویند از امامت ، این چیزها را بخواه که من دیشب این چیزها را از آن بزرگوار خواستم و امروز شما مرا احضار کرده اید.رابطه قلبی امام (س) و سید احمد بسیار نزدیک بود به صورتی که نمونه این قبیل اتفاقات بسیار زیاد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز