خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور:

مأموران اورژانس، تابستان جان ۶۰۷ هزار نفر را نجات دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۶

طبق این گزارش، در سه ماهه دوم سال جاری، ۴۵۷هزار و ۸۹۰ ماموریت شهری و ۱۳۲هزار و ۴۹۰ماموریت جاده‌ای توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کشور اعلام کرد: در سه ماهه دوم سال ۹۲ بیش از ۶۰۷ هزار و ۱۰۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمدتقی طالبیان گفت: در سراسر کشور ۸۱۸ پایگاه شهری، ۱۲۵۱ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۶۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴ هزار تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: طبق این گزارش، در سه ماهه دوم سال جاری، ۴۵۷هزار و ۸۹۰ ماموریت شهری و ۱۳۲هزار و ۴۹۰ماموریت جاده‌ای توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت.

طالبیان ادامه داد: تیم‌های امدادی در مجموع ۶۰۷هزار و ۱۰۱ ماموریت مشتمل بر حوادثترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی را انجام دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور گفت: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۳۴۱هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

طالبیان تصریح کرد: همچنین بیش از ۳۴۱هزار و ۵۲۱ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، با اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز