خبرگزاری کار ایران

دکتر کردی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

یک سوم مردم تهران از بیماری‌ ستون فقرات و کمر درد رنج می‌برند

کد خبر : ۱۳۳۲۶۴

گروهی از پزشکان برای فراگیری درمان نوین ام اس به سوییس اعزام شده اند و به زودی شیوه‌های جدید درمان این بیماری به کشور منتقل می‌شود.

رییس بیمارستان نور افشار از به کار گیری شیوه‌های نوین برای درمان بیماری‌های مفصل خبر داد.

دکتر رامین کردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: مرکز تخصصی مفصل بیمارستان نور افشار با همکاری پروفسور جواد پرویزی - عضو آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا و موسسه تحقیقاتی ارتوپد آمریکا - و پژوهشگاه علوم اعصاب دانشگاه تهران برای اولین بار در کشور خدمات نوین درمانی مانند سل تراپی زانو و مفاصل به بیماران ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه یک سوم مردم تهران از کمر درد و دردهای زانو و گردن رنج می‌برند، گفت: طبق آمار و معایناتی که از ۳۳ هزار نفر از مردم تهران انجام شده است؛ متاسفانه یک سوم مردم تهران از بیماری‌های ستون فقرات و کمر درد رنج می‌برند و همچنین در دنیا کمردرد شایع‌ترین بیماری افراد زیر ۴۵ سال شناخته می‌شود.

کردی با بیان اینکه بیماران باید متناسب با بیماریشان بسته‌های خدمات درمانی از بدو مراجعه، تشخیص، درمان و مراقبت‌های دوران نقاط و مراقبت‌های پس ازدرمان دریافت کنند، گفت: درمان، باز توانی و توان بخشی از مهم‌ترین دوران بهبود بیمار است و مدیریت یک بیماری مزمن تنها با تشیخص بیماری و درمان امکان پذیر نیست بلکه بیمار باید دوران پس از درمان را هم تحت نظر مرکز درمانی باشد.

رییس بیمارستان نور افشار در خصوص به کار گیری روش‌های نوین برای درمان بیمارن‌ام اس گفت: در حال حاضر با همکاری انجمن‌ام اس ایران به درمان بیماران‌ام اس می‌پردازیم. خبر خوشی هم که بیماران‌ام اس می‌توانم بدهم این است که گروهی از پزشکان این بیمارستان برای فراگیری درمان نوین این بیماری به کشورسوییس که به روز‌ترین دانش درمان بیماری‌ام اس در اختیار دارد، اعزام شده‌اند وبه زودی شیوه‌های جدید درمان این بیماری به کشور منتقل می‌شود.

کردی با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی از هزینه‌های درمان به بیمارانی که از اختلالات حرکتی رنج می‌برند، اظهار داشت: زمین این بیمارستان در جهت درمان بیماران دچار اختلالات حرکتی وقف شده است. هدف و شعار این بیمارستان بهبود حرکت برای داشتن زندگی بهتر است و از آنجایی که هدف از وقف این زمین بهبود بیماران حرکتی است؛ ۵۰ درصد هزینه‌ها برای تمام افرادی که مبتلا به اختلالات حرکتی هستند رایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز