خبرگزاری کار ایران

حضور بیش از ۳۰۰۰ فیزیوتراپیست در بیست و پنجمین کنگره فیزیوتراپی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۸۸

بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به مدت سه روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با حضور بیش از ۳۰۰۰ فیزیوتراپیست و با شعار پویایی علمی رمز پایایی حرفه‌ای از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیزیوتراپیست " هوشنگ امامی " دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: این کنگره بزرگ علمی با حضور بیش از ۳۰۰۰ فیزیوتراپیست از سراسر کشور و با هدف بالابردن سطح علمی و دانش جامعه فیزیوتراپی و ارائه خدمات مطلوب به مردم از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: شعار کنگره امسال از این رو با نام پویایی علمی رمز پایایی حرفه‌ای نام نهاده شد که اعتقاد انجمن فیزیوتراپی بر این است که اگر یک رشته و حرفه‌ای بخواهد مستحکم و پایدار بماند لازمه آن داشتن دانش و علم پویا و به روز است و بایستی جامعه فیزیوتراپی برای ماندگاری و گسترش رشته فیزیوتراپی از نظر علمی به روز باشند.

امامی محورهای مورد بحثدر این کنگره را مواردی چون الکتروتراپی، تمرین درمانی، درمان‌های دستی، تکنیک‌های مختلف مهارتی در جهت درمان اختلالات اسکلتی – عضلانی، لیزردرمانی، مگنتیک تراپی، شاک ویوتراپی، آب درمانی یا هیدروتراپی، تکنیک‌های مختلف ماساژ و به طور کلی کاربرد درمان‌های فیزیوتراپی در بیماریهای مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب، سالمندی، اطفال، اختلالات بی‌اختیاری ادرار در افراد با سنین مختلف و اختلالات عضلات کف لگن در خانم‌ها بر شمرد و تصریح کرد: پنل‌هایی که در این کنگره مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد شامل: پنل آشنایی جامعه فیزیوتراپی با اخلاق پزشکی حرفه‌ای و سالمندی و آشنایی جامعه فیزیوتراپی با مسائل پزشکی قانونی و همچنین پنل چالش‌های فیزیوتراپی و تجارب بالینی خواهند بود.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران گروه‌های هدف شرکت کننده را علاوه بر جامعه فیزیوتراپی متخصصین ارتوپدی، مغزو اعصاب، طب فیزیکی، طب ورزشی، روماتولوژی، جراحان پلاستیک و پزشکان عمومی و گروه‌های کاردرمانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر کارگاه‌های مختلف آموزش جهت بازآموزی همکاران نشست‌هایی نیز در خصوص مطالبات صنفی جامعه فیزیوتراپی از جمله بحثدکترای حرفه‌ای و درخواست تصویب برنامه آموزشی آن و همچنین واقعی نمودن تعرفه‌های فیزیوتراپی در این کنگره مطرح خواهد شد.

یادآوری می‌شود بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به مدت سه روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز