خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات مددکاری اجتماعی کمیته امداد امام(ره) شبانه روزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۸۷

خدمات مددکاری مرکز کمیته امداد امام خمینی(ره) به آدرس تهران، پیچ شمیران، ابتدای خیابان شریعتی، انتهای کوچه بیرجند، هر شب از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح با حضور کار‌شناس مددکاری اجتماعی جهت پاسخگویی به مراجعان، آماده ارائه خدمات است.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از راه اندازی ارائه خدمات مددکاری اجتماعی این نهاد به صورت شبانه روزی جهت پاسخگویی به مراجعان به خدمات مددکاری مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محمد ذوالفقاری با اعلام این خبر افزود: این اقدام به منظور تامین نیازهای انسانی به ویژه رسیدگی به امور در راه ماندگان، اسکان نیازمندان و مساعدت جهت هزینه‌های درمانی تحت نظر اداره کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری این نهاد صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: امید است با این اقدام کمک موثری در سرعت بخشیدن به امر توانمندسازی خانواده‌ها در ابعاد فکری، اجتماعی و اقتصادی و هدایت آنان به بستر عادی جامعه داشته باشیم.

گفتنی است خدمات مددکاری مرکز کمیته امداد امام خمینی(ره) به آدرس تهران، پیچ شمیران، ابتدای خیابان شریعتی، انتهای کوچه بیرجند، هر شب از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح با حضور کار‌شناس مددکاری اجتماعی جهت پاسخگویی به مراجعان، آماده ارائه خدمات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز