خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت اداره کل درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

آیین‌نامه پرداخت پرستاران تغییر می‌کند

کد خبر : ۲۱۵۶۴۱

آیین‌نامه پرداخت پرستاران تغییر و درآمد آنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد / با تغییر درآمد پزشک، درآمد تمامی کارکنان نظام سلامت تا دربان بیمارستان نیز تغییر خواهد کرد.

معاون نظارت و هماهنگی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بیمارستان میلاد در رعایت تعرفه‌های کتاب ارزش‌های نسبی سلامت مستثنی است.

«محمدمهدی صدرالهی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: رعایت اصول کتاب ارزش‌های نسبی سلامت برای تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه بیمارستان میلاد یکی از واحدهای شرکت تامین سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: بیمارستان میلاد دارای مجمع خاصی است و تصمیمات مجمع خارج از ضوابط طرح تحول سلامت است ولی در ‌‌‌نهایت تابع کتاب ارزش‌های نسبی خواهد بود.

صدرالهی همچنین درباره اعتراض پرستاران نسبت به شکاف درآمدی با پزشکان گفت: آیین‌نامه پرداخت پرستاران تغییر و درآمد آنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون نظارت و هماهنگی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: این کتاب، نظام پرداخت پرستاران را نیز متحول خواهد ساخت.

صدرالهی ادامه داد: با تغییر درآمد پزشک، درآمد تمامی کارکنان نظام سلامت تا دربان بیمارستان نیز تغییر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز