خبرگزاری کار ایران

میدری مطرح کرد:

بکارگیری تجربیات سالمندان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۷۶

در کشورهای دنیا سالمندان در حوزه‌های متعددی در جامعه حضور دارند، ولی در ایران این شرایط حاکم نیست.

سلسله نشست‌های رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان و متخصصان دانشگاهی در حوزه رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست با بیان اینکه این سلسله نشست‌ها در راستای تهیه مفادی برای برنامه ششم توسعه کشور است، اظهار داشت: این برنامه زیربنای تصمیمات روشن مجلس و دولت در زمینه رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر چگونگی استفاده از ظرفیت‌های سالمندان را نمی‌دانیم و با تنظیم این برنامه‌ها از ظرفیت آنان در جهت بهبود وضعیت جامعه استفاده خواهیم کرد که بسیار پیچیده است و یک هنر تلقی می‌شود.

به گفته میدری در کشورهای دنیا سالمندان در حوزه‌های متعددی در جامعه حضور دارند، ولی در ایران این شرایط حاکم نیست.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هدف از این جلسات بکارگیری تجربیات سالمندان در کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی است. ما از تمامی پیشنهادات کارشناسان و متخصصان حاضر در این نشست‌ها استقبال می کنیم.

میدری با بیان اینکه هدف از این نشست‌ها این است، که چه کارهایی را در حوزه سالمندان باید انجام بدهیم، افزود: انتخاب اهداف صحیح لزوما به منزله اجرای صحیح آنها نیست بلکه اجرا کردن این آرمان‌ها مهم است، از همین رو ایده‌ها و پروژه‌های فکری که به دستیابی این اهداف کمک کند در شورای سالمندان وزارت رفاه و سازمان بهزیستی دنبال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز