خبرگزاری کار ایران

شیمی درمانی روزانه ۷۰ نفر در بیمارستان شریعتی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۲۶

روزانه ۷۰ نفر در این بیمارستان به صورت سرپایی، شیمی درمانی می‌شوند که با این فضا، امکانات و تجهیزات نمی‌توانیم، پاسخگوی بیماران باشیم.

رییس مرکز تحقیقات هماتولوژی و انکولوژی بیمارستان شریعتی گفت: اکنون روزانه ۴۰۰ بیمار به درمانگاه‌های خون و سرطان‌شناسی بیمارستان شریعتی مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایلنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، «اردشیر قوام‌زاده» در حاشیه دیدار وزیر بهداشت از بیمارستان شریعتی افزود: همچنین روزانه ۷۰ نفر در این بیمارستان به صورت سرپایی، شیمی درمانی می‌شوند که با این فضا، امکانات و تجهیزات نمی‌توانیم پاسخگوی بیماران باشیم.

وی با تاکید بر فوق تخصصی بودن این مرکز و ارجاع بیماران از شهرستان‌ها، حمایت‌های دولت در توسعه و تجهیز این بخش را خواستار شد.

«سیدحسن هاشمی» وزیر بهداشت نیز در این دیدار، بررسی آمار مراجعه کنندگان استانی و تجهیز امکانات آنان را در کاهش بیماران مراجعه کننده به مرکز خون و سرطان‌شناسی بیمارستان شریعتی موثر دانست و افزود: با ارزیابی و شناسایی استان‌هایی که بیشترین بار مراجعه کننده را دارند، می‌توانیم ارجاع به بیمارستان شریعتی را کاهش دهیم.

وی همچنین ضمن بازدید از بیماران بستری در این بخش‌ها از بیماران عیادت و به سووالات مراجعه کنندگان درباره روند درمان و اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش هزینه‌های بستری پاسخ داد.

وزیر بهداشت در بخشی از این بازدید و در گفت‌و‌گو با دکتر قوام‌زاده رییس مرکز تحقیقات هماتولوژی و انکولوژی بیمارستان شریعتی، درباره توسعه بخش‌های این مرکز تسهیل روند پذیرش و درمان بیماران مبتلابه سرطان گفت‌و‌گو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز