خبرگزاری کار ایران

پذیرش بیش از 70 واحد فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۵۰

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: پذیرش واحدهای فناور در سال 1400 نسبت به سال قبل از آن 150 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، عبدالمحمد کاشیان گفت: در سال گذشته 71 واحد فناور جدید در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پذیرش و مورد حمایت قرار گرفتند که این رقم نسبت به سال گذشت 150 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه سمنان با بیان اینکه زمینه های فعالیت واحدهای فناور پذیرش شده مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، کشاورزی، پزشکی، دامپزشکی، IT، علوم انسانی و صنایع خلاق و ... است افزود: این واحدها پس از طی مراحل ارزیابی و داوری تخصصی طرح ها، با حضور داوران تخصصی و نمایندگان واحدهای متقاضی در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی، بررسی و با پذیرش آنها موافقت شده است.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان حمایت‌هایی را از واحدهای فناور مستقر در این مجموعه دارد، تصریح کرد: از جمله این حمایت‌ها می‌توان به ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای نمونه سازی و تجاری سازی محصولات فناورانه این واحدها اشاره کرد.

 کاشیان با تأکید بر اینکه حمایت های دیگری نیز برای واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد تعریف شده است، افزود: این حمایت ها شامل حمایت‌های مالی ویژه حضور در کارگاه‌های آموزشی، ارائه خدمات آزمایشگاهی، کمک هزینه حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی است .

وی با اشاره به اینکه امروزه نقش و اهمیت استارتاپ ها در رونق کسب و کار نوین بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: تعدادی از پذیرفته شدگان در مرکز نوآوری و مرکز رشد از برگزیدگان رویدادهای استارتاپی هستند که با حمایت های این مرکز و تلاش های بی وقفه فناوران شاهد رشد و ارزش آفرینی و ایجاد بازارهای نوین خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز