خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۷۷

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع 18 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان در ایام عید نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی کاشفی  جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی 800 هزار تومان می باشد، افزود: هر سبد کالا شامل 10 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم مناطق مختلف استان به خدمات گروه های جهادی دلگرم شده اند،  افزود: گروه‌های جهادی امروز به عنوان حلقه های واسط اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حل کننده مشکلات شده اند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان( سپاه، پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی) تهیه و توزیع شده است.

کاشفی اظهار کرد: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز