خبرگزاری کار ایران

راه اندازی 104 آشپزخانه اطعام مهدوی در غالب پویش هم سفره در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۳۲۸

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از راه‌اندازی ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع بیش از ۱۲۸هزار پرس غذا گرم، افطاری ساده و سبد کالا بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  محمدحسین ذوالفقاری ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در امر کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان این آشپزخانه‌ها راه‌اندازی شد تا غذای گرم برای نیازمندان در این ماه مبارک تهیه شود.

ذوالفقاری از برپایی و راه‌اندازی ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع بیش ۱۲۸هزار و ۸۸۰ پرس غذا گرم، افطاری ساده و سبد کالا توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه  در غالب پویش هم سفره تا دهم فروردین ماه سالجاری  خبر داد و افزود: با کمک مردم نیک‌اندیش استان سمنان این کمک‌ها افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به اینکه مردمی سازی امور خیر و احسان از راهبردهای مهم این نهاد است، افزود: طرح سفره‌های افطاری ساده به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت مردم و خیرین در برنامه‌های ماه مبارک رمضان جهت بهره‌مندی بیشتر از برکات این ماه در قالب اطعام نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان اجرا می‌ شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: تاکنون مجموع ارزش اقدامات انجام‌شده به ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز