خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه سمنان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۶۱۵ میلیارد ریالی مخابرات سمنان در اجرای ۲۶۶ طرح مخابراتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۶۴

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اینکه در راستای اجرای ۲۶۶ طرح مخابراتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، ۶۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این طرح‌ها بصورت متوازن در سراسر استان اجرا و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایلنا، مجید دارائی با اشاره به موضوع برگزیده امسال اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار “توانمندسازی کشورهای کمتر توسعه یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات” را شعار امسال ITU عنوان و اظهار کرد: مخابرات منطقه سمنان نیز همگام با شرکت مخابرات ایران، برنامه‌های خود را بر روی این موضوع متمرکز و می‌کوشد با ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب و گسترده در جهت تحقق این شعار گام بردارد.

دارائی تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G و ۴G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته مخابرات و ارتباطات امسال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان، افزود: ۳۰ پروژه در بخش فیبرنوری، ۲۵ پروژه در بخش دیتا و سیستم‌های انتقال، ۲۱ پروژه در بخش ساختمان، پاور و تأسیسات، ۲ پروژه در بخش سوئیچ، ۱۷۵ پروژه در بخش همراه اول (سایت جدید، ارتقاء تکنولوژی و …) و در بخش USO همراه اول هم ۱۳ طرح آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: در طول یکسال اخیر، با سرمایه‌گذاری زیاد، پروژه‌های ارتباطی متعددی در سراسر استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که عمده آنها در زمینه توسعه طرح‌های فیبرنوری و FTTH بوده و این امر همچنان ادامه دارد.

دارائی خدمات‌دهی ارتباطی متوازن در سراسر استان و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته، بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، افزایش ظرفیت و تعداد خانوارهای متصل به شبکه مخابراتی، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی، تخصیص هوشمند منابع، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز