خبرگزاری کار ایران

یک مقام انتظامی استان سمنان خبر داد؛

معافیت سربازی برای کلیه مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند و بیشتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۰۹

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان از معافیت سربازی برای کلیه مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین پیوندی، گفت: تمامی مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند ، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران ، از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می شوند .

وی با بیان اینکه این مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی بوده و از ابتدای خرداد ماه رسیدگی به درخواست ها آغاز شده است ، افزود : مشمولان واجد شرایط معافیت مذکور می بایست با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از : ۱ ) اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت

 ملی خود ، همسر یا همسران و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰ ) مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد : به تمامی درخواست ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی می شود و متقاضیان جهت طی دوره آموزش مقدماتی تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی می شوند و این دسته از مشمولان پس از طی دوره های مذکور کارت معافیت دریافت می کنند .

  حسین پیوندی، تصریح کرد: سربازان حین خدمتی که مشمول این قانون می شوند ، در صورت سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یگان خدمتی ، بدون نیاز به سپری نمودن آموزش مجدد و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص و کارت معافیت دریافت می کنند .

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد : مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی ( سروش ، ایتا و روبیکا ) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز