خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه نخست سال جاری؛

۱۹ درصد کاهش امار کشته شدگان سوانح رانندگی در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۰۸

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش ۱۹ درصدی آمار کشته شدگان سوانح رانندگی در استان سمنان طی ۶ ماه ابتدای سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۲ خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه آ» ار کشته شدگان سوانح رانندگی در استان سمنان کاهش چشمگیری داشته است عنوان کرد: تلاش ما و همکارانمان در راهنمایی رانندگی و پلیس راه این است که این آمار را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرزایی اظهار داشت: در سوانح رانندگی درون شهری منجر به فوت در شش ماه نخست سال جاری ۲۵ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

میرزایی گفت: در رابطه با میزان سوانح برون شهری منجر به فوت نیز کاهش ۱۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته ایم که در مجموع سوانح برون شهری و درون شهری ۱۹ درصد کاهش داشته ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش میزان سفرها در سال جاری کاهش سوانح را داشته ایم گفت: عوامل بسیاری از قبیل اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه ها، افزایش فرهنگ رانندگی در بین افراد جامعه و تلاش پلیس برای دستیابی به این مهم تاثیر به سزایی داشته اند.

سردار میرزایی افزود: روند کاهش میزان تصادفات منجر به فوت در استان سمنان بسیار خوب بوده است، به طوریکه در ۳ ماهه نخست سال جاری استان سمنان از نظر کاهش تصادفات منجر به فوت رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز