خبرگزاری کار ایران

به‌ مناسبت هفته کارگر

بیش از 120 ویژه برنامه در سیستان و بلوچستان اجرا میشود ؛

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۸۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 120 ویژه برنامه در ایام هفته کار و کارگر در سطح استان انجام می شود.

مرداد جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به اینکه 5 لغایت 11 اردیبهشت در تقویم رسمی کشور با عنوان هفته بزرگداشت کار و کارگر نام گذاری شده است افزود: در این هفته تلاش می شود تا بیش از گذشته قشر شریف کارگران و خانواده های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را مطلع برنامه‌های این هفته در سراسر استان بیان کرد و گفت: دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، از دیگر برنامه های اولین روز هفته کار و کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور کارگران در میعادگاه های نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری استان از مهمترین برنامه‌های این هفته است. 

جهاندیده همچنین گفت: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سالیان گذشته تجلیل از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کار استان است که با حضور مسئولان استانی 11 اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر در زاهدان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز