خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان:

3 نفر از مجرمان حادثه ایرانشهر متواری هستند/ جو استان با سخنان امام جمعه ملتهب شد/ فرماندار مردم را توجیه کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۱۶

معاون امنیتی و انتظامی استانداری با اشاره به دستور روز گذشته وزیرکشور به استاندار سیستان و بلوچستان برای پیگیری رخداد ایرانشهر گفت: صبح امروز "دوشنبه" جلسه شورای تامین استانداری تشکیل و ابعاد موضوع بررسی شد.

به گزارش ایلنا محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه شورای تامین استان، اظهار داشت: در پی تجاوز به عنفی که از سوی بزهکاران ایرانشهر اتفاق افتاده یک نفر شاکی به دادسرا مراجعه کرده و بلافاصله پس از تشکیل جلسه ای طی 4 تا 5 ساعت نفر اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

وی ادامه داد: پس از شاکی اول، دو نفر دیگر به دستگاه قضایی شکایت کردند که می‌توان گفت این سه نفر با یکدیگر آشنا بودند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به این که این موضوع چهار مجرم داشته، تصریح کرد: از چهار نفر مجرم یک نفر دستگیر و سه نفر متواری هستند که برای دستگیری سه نفر دیگر پیگیری‌های لازم در دست اجرا است.

وی گفت: تاکنون دو جلسه برای بررسی این اتفاق در شورای تامین شهرستان برگزار شده است.

مرعشی افزود: مولوی طیب در نماز عید فطر با اطلاعات کمی که داشت صحبت‌هایی در این خصوص کرد که در نتیجه به این موضوع در فضای مجازی دامن زده شد و جو شهرستان ملتهب شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته تجمعی مقابل فرمانداری توسط مردم ایرانشهر برگزار شد که فرماندار در میان مردم حضور پیدا کرد و توانست مردم را توجیه کند. تمام اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: روز گذشت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دستور داد تا استاندار سیستان و بلوچستان این موضوع را به جد پیگیری کند در نتیجه صبح امروز دوشنبه 28 خرداد ماه جلسه شورای تامین تشکیل و ابعاد موضوع بررسی شد.

مرعشی اظهار داشت: سه نفر دیگر شناسایی و انشالله به زودی دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی در رابطه با تناقض های مطرح شده در آمارهای اعلامی از سوی مسئولان، گفت: این ارقام به این معنا است که این پرونده سه نفر شاکی داشته و چهار نفر مجرم که از این چهار نفر یک نفر دستگیر و سه نفر دیگر متواری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز