خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران:

جمع آوری معتادان ماده ۱۶ بر عهده نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۹

طبق قانون، این افراد باید از سوی نیروی انتظامی بویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری شده وبه اردوگاه های ترک اعتیاد فرستاده شوند.

ایلنا: معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: جمع آوری معتادان ماده ۱۶ طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا، " رضا جهانگیری‌فر " با بیان این مطلب افزود: معتادان ماده «۱۶» قانون مبارزه با مواد مخدر در حقیقت معتادان متجاهری هستند که غالبا در فضاهای بی‌دفاع شهری، زیر پل‌ها و فضاهای سبز در حال استعمال مواد مخدر دیده می‌شوند که این امر سبب شده تا هم چهره پایتخت مخدوش شود و هم احساس امنیت در بین شهروندان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه جمع آوری این گروه از افراد در زمره وظایف شهرداری نیست تصریح کرد: طبق قانون، این افراد باید از سوی نیروی انتظامی بویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری شده وبه اردوگاه‌های ترک اعتیاد فرستاده شوند.

جهانگیری فر با بیان این موضوع که شهرداری تهران برای کمک به نیروی انتظامی در راستای جمع آوری این معضل اجتماعی اعلام آمادگی می‌کند اظهارکرد: چون طبق قانون این وظیفه بر عهده پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاده شده است شهرداری حق مداخله مستقیم در این باره را ندارد زیرا تبعات قانونی به دنبال خواهد داشت اماشهرداری تهران، نامه درخواست همکاری به نیروی انتظامی ارسال کرده است تا با تعامل و همکاری این دو نهاد، ناامنی و زشتی از چهره پایتخت، زدوده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز