خبرگزاری کار ایران

ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور برگزار می شود

کد خبر : ۱۰۹۰۹۸

با توجه به گذر جهان از مباحثی همچون کیفیت، برند، تولید(رقابت و شرایط در این موضوعات به حد نهایی و کفایت رسیده است) به دلیل توجه و رقابت کمتر و همچنین در برخی موارد نیمی از هزینه محصول در بخش توزیع و پخش انجام می شود.

ایلنا: ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور با حضور سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان بزرگترین توزیع کننده مویرگی کشور در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این همایش در سه بخش جداگانه برگزار خواهد شد. بخش مربوط به کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش، بخش مراسم اهدا تندیس دیموند و بخش نمایشگاه توزع و پخش کشور.

نظام توزیع و پخش یکی از ارکان مهم اقتصادی هر جامعه و قرن حاضر را، قرن رقابت و تمایز در توزیع و پخش می دانند. با توجه به گذر جهان از مباحثی همچون کیفیت، برند، تولید(رقابت و شرایط در این موضوعات به حد نهایی و کفایت رسیده است) به دلیل توجه و رقابت کمتر و همچنین در برخی موارد نیمی از هزینه محصول در بخش توزیع و پخش انجام می شود.

بهینه سازی فرآیندهای توزیع و پخش باعثمواردی همچون کاهش هزینه های واسطه ای(در تمامی جهان هزینه توزیع تا%۵۰ ولی در ایران در برخی موارد تا% ۸۰ نیز می رسد به عنوان مثال برخی از برندهای آب معدنی، آبمیوه دویی پک.)، دسترسی آسان با قیمت یکسان مصرف کنندگان به خدمات و کالا، ایجاد اشتغال(با توجه به نقش بسیار مهم نیروی انسانی در پخش)، گسترش عدالت(دسترسی همگان با شرایط یکسان به کالا و خدمات)، جایگزینی رقابت به جای انحصار و احتکار، بهینه نمودن حمل و نقل، کاهش ترافیک، جلوگیری از قاچاق و پخش کالای تقلبی، استفاده از ظرفیتهای خالی سازمانها، توزیع بهینه محصولات اساسی، کاهش واسطه ها و دلالها، بهینه سازی درآمد مالیاتی، افزایش درآمد شرکتهای تولیدی، کاهش ضایعات و افزایش میزان رضایتمندی مصرف کنندگان می شود. از این رو نظام توزیع و پخش اهمیت خاصی در اقتصاد دارد.

ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور به معرفی نظام توزیع و پخش در کشور می پردازد و اهمیت و جایگاه آنرا در اقتصاد مشخص می کند.

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان بزرگترین توزیع کننده مویرگی در تهران یکی از حاضرین در این همایش خواهد بود که در این همایش به تشریح چگونگی انجام فعالیت های خود در این همایش می پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز