خبرگزاری کار ایران

مسئولان شهری با خانواده قربانیان حادثه خیابان جمهوری دیدار کردند

کد خبر : ۱۳۹۶۱۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در دیدار با خانواده قربانیان حادثه خیابان جمهوری؛ به سوالات و شایعاتی که توسط برخی از افراد مطرح شده بود، پاسخ داد.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل خانواده مرحومه نسترن فروتن که بر اثر حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری جان باخت، ضمن ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران به این خانواده داغدار، از ایشان دلجویی کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این دیدار پس از ابلاغ سلام گرم و تسلیت محمدباقر قالیباف، به سوالات و شایعاتی که توسط برخی از افراد مطرح شده بود، پاسخ داد.

در این دیدار خانواده فروتن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار منطقه و همکارانشان، مطالبی را درخصوص برخی اظهارات که در مطبوعات و رسانه ملی مطرح شده بود؛ عنوان کردند.

شهردار منطقه نیز ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی عمیق شهردار تهران و مجموعه شهرداری تهران با این افراد داغدیده گفت: با شناختی که همه ما از شهردار تهران داریم؛ وی با تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری این مهم، درصدد هستند تا انشاء ا… با دقت، سرعت، صحت و عدالت کامل موضوع را دنبال نمایند تا مرحمی بر دل همه افراد داغدیده و دلگرمی برای همکاران در سازمان آتش‌نشانی باشد.

در ادامه دیدار پدر مرحومه که از بازنشستگان نیروی انتظامی است، ضمن ابراز محبت و علاقه به شهردار تهران و تشکر از شهردار منطقه، ناحیه و شورایاری که طی چند روز گذشته خود را از ما جدا ندانستند و با ما همدردی کردند، گفت: «سلام گرم بنده را به شهردار محترم تهران برسانید و با شناختی که از دکتر قالیباف دارم به طور قطع می‌دانم که ایشان نمی‌گذارند خونی به ناحق پایمال شود».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز