خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی شهرداری تهران:

امیدوارم بر رسانه‌های مستقلی مانند ایلنا اضافه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۴

جای رسانه مستقل به دور ازگرایش‌های سیاسی که بتوانند بر مسائل و اخبار قضاوت داشته باشند بسیار کم است، آرزو می‌کنم رسانه‌های مستقل در بخش‌های مختلف به صورت مکتوب؛ دیداری؛ شنیداری و مجازی افزایش یابد.

ایلنا: معاون منابع انسانی شهرداری تهران با آرزوی اینکه بر تعداد رسانه‌های مستقل همچون ایلنا در بخش‌های مختلف افزوده شود گفت: جای رسانه‌های مستقل که به دور از گرایش‌های سیاسی که قضاوت کنند خیلی کم است.

ناصر امانی درباره عملکرد خبرگزاری کار ایران، به عنوان رسانه مستقل اظهار کرد: من بار‌ها اخبار این رسانه را در سایت‌های مختلف مشاهده و مطالعه کردم.

وی در پاسخ به اینکه این رسانه‌ها چه قدر نیاز به حمایت دارند گفت: جای رسانه مستقل به دور ازگرایش‌های سیاسی که بتوانند بر مسائل و اخبار قضاوت داشته باشند بسیار کم است، آرزو می‌کنم رسانه‌های مستقل در بخش‌های مختلف به صورت مکتوب؛ دیداری؛ شنیداری و مجازی افزایش یابد.

معاون شهردار تهران گفت: قطعاً این موضوع کمک می‌کند تا اخبار به صورت واقعی به دوراز حب و بغضهای سیاسی و مدیریتی منتشر شود.

امانی در پایان برای ایلنا آرزوی موفقیت کرد و گفت امیدوار م این رسانه در انتشار اخبار خود موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز