خبرگزاری کار ایران

کاهش ۲۰ درصدی میزان فروش خودرو در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۲۲

در ماه مه سال ۲۰۱۴ و در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۳ میلادی سفارش خرید خودرو در ایتالیا به میزان ۳.۸۳ درصد کاهش یافته است.

میزان سفارش این گروه خودروسازی در بازار ایتالیا از ۳۰ ۱۶ درصد به ۲۷.۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از یورونیوز، ‌ بازار فروش خودرو در ایتالیا به روزهای تاریک خود باز گشته است. پس از پنج ماه رونق هر چند متوسط در بازار فروش خودرو در این کشور، در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی میزان سفارش خرید خودرو به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

بر همین اساس، در ماه مه سال ۲۰۱۴ و در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۳ میلادی سفارش خرید خودرو به میزان ۳.۸۳ درصد کاهش یافته است.

اما در این میان، شرایط فروش کارخانه گروه خودروسازی فیات بسیار وخیم بوده و ۱۱ درصد کاهش یافته است.

میزان سفارش خرید خودرو در ایتالیا در واقع در راستای کاهش تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ میلادی بوده و حتی میزان مصرف همه اقلام نیز کاهش و بیکاری همچنان افزایش یافته است.

بنابراین، میزان سفارش این گروه خودروسازی در بازار ایتالیا از ۳۰ ۱۶ درصد به ۲۷.۹ درصد کاهش یافته است.

بیش از همه، میزان فروش خودروهای " آلفا رومئو " با ۱۸.۸۶ درصد، " فیات " با ۱۲.۴۰ و " لانچا " با ۶.۲۷ درصد کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز