خبرگزاری کار ایران

۲۶ و ۲۷ مهرماه سال جاری رخ می دهد؛

برگزاری نخستین همایش مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۴۶

نخستین همایش «مسئولیت اجتماعی شرکت» در صنعت پتروشیمی ۲۶ و ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همراهی سازمان مدیریت صنعتی اولین همایش «مسئولیت اجتماعی شرکت» را در بیست و ششم و بیست و هفتم مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌کند.
بر این اساس، ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی، کمک به نشر دانش و مستندسازی تجربه‌های شرکت‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی، نهادینه کردن نظام گزارش‌دهی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها مطابق با استانداردهای بین‌المللی در صنعت پتروشیمی و جلب حمایت نهادهای حاکمیتی برای ترویج مشارکت در بومی‌سازی و تحقق استاندارد بین‌المللی از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش دوروزه است.
همچنین مسائلی از جمله کمک به تعامل و هماهنگی میان شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط برای استقرار مسئولیت اجتماعی در شرکت و همچنین طراحی و اجرای نظام ارزیابی شرکت‌های پتروشیمی ایران در زمینه ترویج مسئولیت اجتماعی نیز در این همایش مورد توجه قرار گرفته است.
بنابراین گزارش، عباس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به عنوان رئیس این همایش، علی‌محمد گودرزی، رئیس شورای راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان دبیر همایش، عادل نژادسلیم، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش و نسرین جزنی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، ریاست شورای علمی این همایش را بر عهده دارد.
لازم به توضیح است مفهوم و اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت، مسئولیت اجتماعی شرکت و توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی، جایگاه مسئولیت اجتماعی شرکت در ایران و جهان، تجربه‌های موفق ملی و جهانی در گستره این موضوع و گفتمان بخش خصوصی، دولت و نهادهای مدنی برای تحقق مسئولیت اجتماعی مهم‌ترین محورهای این همایش است.
گفتنی است مسئولیت اجتماعی مفهومی است که در اواسط قرن بیستم مطرح شد و توجه بسیاری را در محافل اقتصادی، علمی و سیاسی به خود جلب کرد. ظهور مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، در سال‌های اخیر ریشه در داد و ستدهای جهانی، پیچیده‌تر شدن فضای کسب و کار، تقاضا برای شفافیت در کسب و کار، شهروند سازمانی و پاسخ به تحولات و چالش‌های جهانی شدن دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز