خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه با حضور 240 شرکت داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۳۱۸

صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و شرکت های خارجی، از 28 تا 31 تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گردهم میآیندتا ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر و ارائه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه؛ در این نمایشگاه که امسال با استقبال چشمگیر شرکت های مختلف مواجه شده، بیش از 240 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خودشان را به نمایش می گذارند.

در کنار 170 شرکت داخلی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر؛ 70 شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین ، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند نیز حضور دارند.

تعداد شرکت های خارجی و نیز فضای تحت پوشش بخش خارجی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 106 درصد رشد نشان میدهد که این نشان دهنده تمایل و استقبال بسیار مطلوب شرکتهای خارجی برای حضور در این حوزه صنعتی کشورمان است.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی (گروه کالاهای آشپزخانه ، گروه کالاهای حمام ، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) برپا خواهد شد و در آن انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی، انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه،انواع وسایل آشپزخانه تجهیزات عمل آوری غذا ، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ،تجهیزات حمام ؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی،یافتن بازارهای صادراتی، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان،تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوریها و ظرفیتهای موجود این صنعت برگزار می شود.

برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیئت خارجی و همچنین برگزار چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر است.

کیفیت تولیدات این حوزه صنعتی کشورمان طی چند سال اخیر بهبود چشمگیری یافته و این موضوع به خوبی در محصولاتی که در بازار عرضه میشود قابل ملاحظه است. اما متأسفانه ورود کالاهای مشابه از کشورهای چین، تایوان و ترکیه موجب کاهش فعالیت تعدادی از واحدهای تولیدی تازه تأسیس شده است و واحدهای باقی مانده نیز در کنار فعالیت تولیدی خود به واردات کالا از این کشورها روی آورده اند. از سوی دیگر افزایش هزینه مواد اولیه و گران بودن تکنولوژی تولید،مشکلی دیگری برای تولیدکنندگان این حوزه است

در حال حاضر به جز بعضی از گروههای کالایی تولیدی در زمینه شیرآلات بهداشتی، سینک ظرفشویی و هود آشپزخانه ، در سایر حوزه ها، آمار صادرات محصول پایین است. عمده صادرات کالاها نیز به کشورهای آسیای میانه، عراق، حوزه خلیج فارس، آفریقا و تعدادی از کشورهای آسیایی است.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می شود.

علاقمندان می تواندد برای کسب اطلاعات بیشتر اچهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با پایگاه اینترنتیwww.titexgroup.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 22397540 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز