خبرگزاری کار ایران

وزارت ارتباطات شعار هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۵۸۲

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شعار هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» را تعیین و اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» در روز های آینده برگزار خواهد شد وبر این اساس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات«توسعه ارتباطات،دسترسی آسان به اطلاعات برای همه» را شعار هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی ابلاغ کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این شعار را با هدف گسترش دامنه ارتباطات مخابراتی و شبکه های اینترنتی و پوشش فراگیری این ارتباطاعات در سراسر کشور، تعیین و مشخص کرده است.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی ایران که بزرگ ترین نمایشگاه صنایع مخابراتی منطقه خاورمیانه محسوب می شود، هفته آینده با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه 220شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 22کشورجهان؛ آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان قرار می دهند.

اسپانیا،اسلواکی،انگلستان،امارات متحده عربی،آفریقای جنوبی،آلمان،جمهوری چک، چین،ژاپن،سوئد،فرانسه، فنلاند،قزاقستان،کانادا، کره جنوبی،کویت، لهستان،هلند،هند، ویتنام و یونان کشورهائی هستند که درهفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016»حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه، علاوه بر افزایش تعداد شرکت های داخلی، تعداد کشورها و شرکت خارجی نیز نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد افزایش یافته است. 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» از 4تا7 مهرماههر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز