خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان لامرد به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۹۴

امام خمینی که خود یک اندیشمند بزرگ مذهبی بود و درجه اجتهاد داشت یک شخصیت عادی و نظریه پرداز صرف نبود. بلکه ایشان مصداق کامل فقیه جامع الشرایط مذهبی و سیاسی بود که باید تشکیل حکومت می داد.

شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید شاخه شهرستان لامرد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه که یک نسخه از آن نیز به دفتر ایلنا ارسال شده آماده است:

۱۴خرداد ماه یاد آور ارتحال مردی است که با انقلابش اندیشمندان زیادی را به تجدید اندیشه واداشت. امام خمینی که خود یک اندیشمند بزرگ مذهبی بود و درجه اجتهاد داشت یک شخصیت عادی و نظریه پرداز صرف نبود. بلکه ایشان مصداق کامل فقیه جامع الشرایط مذهبی و سیاسی بود که باید تشکیل حکومت می داد. لذا ایشان علاوه بر سواد فقهی، شخصیت سیاسی خود را نیز برجسته کردند و علاوه بر آن شخصیتی کاریزما شدند. علاوه بر آن، این شخصیت دنیا دیده که سال های زیادی را در خارج از مرزهای ایران به سر بردند و با اندیشمندان زیادی از سراسر جهان مباحثه داشت با بازگشت به اسلام اولیه، بنیادگرایی را در دنیای مدرن پی ریخت. کاری که باعثشد شخصیت های مهم جهانی و اندیشمندان بزرگ به تجدید اندیشه های خود بپردازند. حاصل این کار نیز انتشار هزاران جلد کتاب و مقاله و برگزاری کنگره های علمی در سراسر جهان در مورد شخصیت و اندیشه های والای ایشان است که تا به امروز نیز ادامه دارد. شخصیتی که این همه در مورد او به کنکاش پرداخته شده است به سادگی نمی توان از کنار او گذشت و هنوز جای بحثزیاد است. لذا شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید شاخه شهرستان لامرد در ادامه ی راه آن فقید فرزانه یک بار دیگر با آن عزیز سفر کرده تجدید پیمان کرده و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی ایشان تمام تلاش خود را معطوف به برآورده شدن کامل اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در قالب حمایت از دولت تدبیر و امید و گفتمان اصلاح طلبی معطوف می دارد و اعلام می کند که بلند آوازگی نام انقلاب اسلامی تنها با گفتگوی جهانی و بر اساس گفتمان اعتدال و اصلاحطلبی و جامعه چند صدایی در داخل کشور تحقق پیدا خواهد کرد. امید است که با وحدت و همدلی بیشتر و با تعامل با یکدیگر در راستای اعتلا و توسعه ی کشور، نام بلند جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش در دنیا طنین انداز شود.

در ادامه این بیانیه از تمامی فعالین سیاسی و فرهنگی و تمامی اقشار مردم که در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی شهرستان لامرد شرکت کرده و حضور بهم رسانیده تقدیر و تشکر بعمل آمده است که متن این پیام نیز در ادامه آمده است:

خداوندبزرگ را شکر و سپاسگزاریم که استقرارنظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت ولایت را بر آحاد ملت ارزانی داشت تا ایران اسلامی را در طوفان دشمنی‌ها و شیطنتهای فتنه انگیز به سوی صلاح و رستگاری رهنمون ساخته و با ارایه الگویی مناسب، عزت، افتخار و پیشرفت را به ارمغان آورد.

حماسه حضوری که توسط نخبگان و فعالان سیاسی شهرستان در همایشی که به تاسی از رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی در شهر لامرد انجام شد نشانه ای بود از تعهد و پایبندی مردمی که علیرغم اختلاف در دیدگاه ها و سلایق، دل در گرو پیشرفت این نظام دارند. برخود لازم می دانیم از تمامی سروران عزیز و ارجمند، دانشگاهیان، فرهنگیان، شوراهای اسلامی شهرها و روستاهاو تمامی فعالین سیاسی و فرهنگی که با حضور هوشمندانه خود در این همایش با شکوه میثاقی دوباره با انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز