خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فجر:

باید از فرماندار انقلابی، تحصیلکرده و ارزشی شیراز حمایت شود

کد خبر : ۱۸۰۴۴۱

خوشبختانه امروز مدیریت های جوان و جهادی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنهافرماندار شیراز است که جوانی انقلابی، ارزشی و تحصیلکرده که برنامه هایخوبی دارد و باید حمایت شود.

فرمانده سپاه فجر گفت: فرماندار شیراز جوانی انقلابی، تحصیلکرده و ارزشی که برنامه های خوبی دارد و باید حمایت شود.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم تودیع و معارفه چند تن ازفرماندهان سپاه ناحیه شیراز گفت: خوشبختانه امروز مدیریت های جوان و جهادی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنهافرماندار شیراز است که جوانی انقلابی، ارزشی و تحصیلکرده که برنامه هایخوبی دارد و باید حمایت شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امام خمینی(ره) در زمان توطئه، جنگ وحصر بشارت بسیج مردمی را داد که امروزه کلام امام در گوشه گوشه جهان، بسیج مردمی محقق می گردد. وی با اشاره به وظیفه بسیجان یاد آور شد: یکی از خصوصیات بسیج این است که به اقتضای آسیب ها و فرصت ها منعطف است و یکی از ارکان مهم بسیج و سپاه وجود فرماندهان جهادی و انقلابی است.

غیب پرور ادامه داد: قدرت تحلیل قوی، تشخیص و به موقع و انقلابی عمل کردن وظایف یک بسیجی است.

وی افزود: یکی از کارهای بسیج و سپاه تربیت فرماندهان جوان، جهادی وانقلابی است که این مهم با جدیت دنبال می شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه خصوصیت مدیریت جهادی قدرتتحلیل است، یادآور شد: تشخیص قوی، به موقع و به اندازه عمل کردن از دیگرخصوصیت های مدیریت جهادی است.

سردار غیب پرور تاکید کرد: بسیجیان باید توجه زیادی داشته باشند که روحیه انقلابی را از دست ندهند و به موقع و به اندازه در حوزه جنگ نرم و جنگ سخت وارد شوند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تهدیدهای دشمنان خاطر نشان کرد: اگر جوهره انقلابی بودن را از ما بگیرند در کارها خواهیم ماند زیرا روزبه روز تهدیدها علیه نظام اسلامی با عمق، گستردگی و پیچیدگی بیشتر نفوذ
می کنند.

غیب پرور به حضور بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی اگر به اندازه، به موقع و به لحظه عمل نکنیم
دشمنان بر علیه نظام اسلامی تبلیغات سوء می کنند.

وی ادامه داد: بسیج با حضور انقلابی، بیدار، به اندازه و هنگام عمل می کند و در حوزه های جنگ سخت، جنگ نرم، مسائل امنیتی و اقتصادی پیشتار است.

عالی ترین مقام سپاه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم تودیع و معارفه چند تن از فرماندهان ناحیه های شیراز گفت: دکترآرش علاءالدینی که یک جوان انقلابی و تحصیل کرده می باشد به عنوان فرمانده جدید ناحیه احمد ابن موسی(ع) جهت خدمت به بسیجیان معرفی می گردد.

وی با اشاره به مراسم دوم تودیع و معارفه افزود: با توجه به تجارب و تعهدسرگرد پاسدار اسماعیل غزل سفلی به عنوان فرمانده جدید ناحیه دانشجویی معرفی می گردد.

سردار غیب پرور خطاب به فرمانده جدید گفت: دانشگاه شیراز حکم لوگوموتیو را نسبت به دانشگاه های دیگر دارا می باشد لذا روحیه انقلابی بودن وانقلابی گری خیلی مهم است که باعثایجاد شجاعت و شهامت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز